tisdag 30 juni 2009

JA VILL,JA VILL,JA VILL


Nu är ja nära bristningsgränsen på fler än ett sätt tror jag.
I alla fall då de gäller att INTE ha självkontroll.
Vad är de som hänt m mej egentligen?
Jag har en vilja av stål annars men nu är det som om den är bortblåst.
Blir man så här när man passerat 50??!!
De kan jag bara inte tro på.
Det är så svårt att komma igen nu liksom,vill inte ens se åt nyttig mat.
Svårt nu m alla goda glassar t.ex.
När jag är hos Nina så ska de bjudas på mat,goood mat dessutom som det bara inte går att tacka nej till.
Igår blev jag bjuden på tunnbrödsrullar.
Åhh va de var gott.
Faan ja låter som en tonåring som inte sett mat åpå veckor...hahahaa
Det är väl för att jag vill kunna skylla ifrån mej på nån annan o det blev Nina denna gången..*s*
Ska ta mej en riktig funderare o *hjärntvätta* mej .....
Förbereda för ett sundare o smalare liv.
Sätta ett datum för starten och verkligen peppa mej själv så mycket de bara gär.
Nästa sommar DÅ ska jag vara smal.......
Har ni hört den förut????
Be Happy =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar