onsdag 3 juni 2009


Alltså!!!!!
Det är INTE jag på bilden men det är slående likt.
Bara de att min vita väska har fransar.
Jag blir spyfärdig då jag vet att jag ser precis ut som hon på bilden.
Men vafaan ska ja göra för att *komma igång* igen?????
Jag tänker inte på annat än mat nu ju,god mat,kakor,bakelser,pizza,kebab,bullar,choklad och smågodis.
Hur i helvete kan man bara låta sej tänka i dom banorna när man ser ut så som jag gör.
Jag förstår men inte på mej själv.
Annars är jag så in i helvete envis,med allt annat jag ska företa mej.
Vart är den envisa Phia nu då??
Jo hon sitter här o klagar för fullt i stället för att göra en god sallad......
Ta tag i vikten igen,varför är de så svårt.
Har två väninnor som gått ner massor,dom är så fina nu.
Jag vill ju oxå bli så fin,förbannade mat!!!!!!
Det blir inget bada i sommar heller,tänker INTE fläska runt o få andra badare illamående.
Jag tänker på andra i alla fall.....hahahhhahaaa
Egentligen inget att garva åt men vad gör man??!!
En dum grej jag fått för mej är att jag kan ju inte gå ner nu när jag har köpt så mycke fina kläder i stl 50.....
Men jisses i himmelen...det finns ju något som heter SYMASKIN!!!
Sen är det ju detta med att vi *fläskberg* inte får tag på karlar...sägs så av vissa har jag hört.
Dagens värsta lögn vill ja då påstå.
Hahahahaaaaaaaaaaaaa...ja döööör av skratt.
Har haft en spännande förmiddag kan ja tala om,hon en av mina bästa väninnor ;)
Har hört att de finns ngt som kallas BDSM...hmmmmmmm...undrar vad de kan innebära ???!!!!
Kanske att någon blir bunden till händer o fötter...ja vad vet JAG om sånt*leer stort*
Nehe ni där ute....nu får ni allt skriva kommentarer i massor så jag kommer igång m den smala maten igen.
Jag vill i alla fall bada nästa sommar.
Idag ska jag ha tacos med smalfärs..hahahahaa
Vad är smalfärs då??
Jooo man låtsas att det inte finns ngt fett alls i den o så äter man med mkt god aptit.
See You =)

4 kommentarer:

  1. Skrattar så jag hickar..Kul hade vi iallfall..
    puss puss gumman.../ C

    SvaraRadera
  2. Hmm smalfärs är det samma som blandfärs light ??
    Nåja .. har ju några goda råd o ge .. de kommer här:
    -Kaksmulor har inga kalorier.När du bryter sönder kakan, läcker nämligen alla kalorier ut.
    -Nattmackor innehåller inga kalorier.Lampan inne i kylskåpet är alldeles för svag för att kalorierna ska synas i sammanräkningen.
    -Livsmedel av samma färg har samma antal kalorier. Pistageglass har lika många kalorier som spenat, vit choklad har lika många som champinjoner etc.
    Det ska va kul o banta oxå .. *L*
    Alla har svackor gumman , även den bästa ( dvs jag ) moahaha ..

    SvaraRadera
  3. skrattar.....Det finns något som heter gags?
    Stoppar man in en sån i munnen o sen spänner fast?
    Då får man inte i någon mat överhuvudtaget :)

    Smart va...
    O nu börjar den hära sidan bli barnförbjuden....
    Så det är nog bäst jag smiter härifrån ....*L*

    SvaraRadera
  4. ska du följa med o träna i nästa vecka, men snälla snälla snälla sluta banta, du mår bara sämre av det , o vet du en sak, jag gillar dej som du är , du duger, börja tycka om dej själv, snälla snälla snälla följ med o träna istället både själ o kropp mår bra av det o tänk på att det är den lataste o mest bekväma människan som säger det, puss på dej

    SvaraRadera