måndag 25 maj 2009

SJÄLVASTE FAAN OXÅ


Nu är jag riktigt förbannad på mej själv.
Synd att jag inte kan skylla någon annan för mina misstag,det hade varit lättare att vara förbannad på nån annan.

Så är de när man inte klarar att hålla ett löfte till sej själv.
Man vill skylla ifrån sej.
Men jag har INGET att skylla på,mer än att jag är så jävla svag.
Svag för mat som jag bara blir tjock av.

Fattar inte att jag ska trilla dit gång på gång.
Skulle behöva ha en matpolis bredvid mej 24/7.
Finns de såna?????!!!!

Nu går det åt ett riktigt krafttag om jag nu ska bli av m mina kilo och bli bättre i mina onda leder.
Frysarna är fulla av nyttig mat så det är egentligen *bara* att sätta igång.

Ska göra vad jag kan.

See You =)

1 kommentar:

  1. Åhh säg till om du hittar en mat polis .. Jag behöver en sån med .. Ibland lyckas man o ibland inte .. thats life .. men du kommer o fixa det kram kane

    SvaraRadera