fredag 15 maj 2009

SPYFÄRDIG!!!!


Fy faan vilken jävla dag rent ut sagt.
Hade ingen matlist alls på förmiddagen så jag cyklade ner till stan för att inhandla en BH.

Gick i affärer o kollade om de fanns ngt fint.
Och de fanns det!!!!

Men INTE i min storlek.
I den storlek som passar mej fanns de endast tantiga BH,sånt vill INTE jag ha.

Inget som var nån rea på till mej alltså.
Man vill länna sej kvinnlig o fräch trots att man är stor.

Sur som ättika gick jag med kurrande mage till Fräcka fröken och tänkte ta en sallad.
Näää..ja var inte alls sugen på kaninmat just då.

De blev en latte m 4 sockerbitar.
Faan vilket dåligt samvete ja fick när jag tog sista slurken.

Resten av dagen har jag varit såå down pga att jag slarvat nu.
När jag är down så funkar de inte m den NYTTIGA maten utan allt annat onyttigt slinker ner o sämre mår jag.

Så nu i skrivandets stuns så är jag så trött på mej själv så ni kan inte ana.
I morgon ska jag ta tag i mej själv igen och göra mitt allra bästa.
Jag vet ju att jag kan bara jag vill.

Jag vill verkligen klara detta men svackor kommer de vet vi alla som bantat.
Jag måste bara tillåta mej själv att misslyckas emellanåt sen ta nya tag.

Så nu har jag tillåtit mej att slarvat o tar nya friska tag i morgon.

See You =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar