söndag 17 maj 2009

NU ELLER ALDRIG!!


Ja vet inte vad som hänt med mej.
Har ingen som helst motivation att ta tag i vikten igen.
Jag förstår inte varför jag gör som jag gör.
När de gick så bra så ställer jag till det IGEN!!??

I morgon är det måndag och jag bara MÅSTE börja m min nyttiga mat igen.
Det är nu eller aldrig som gäller för låter ja det går för länge så är jag snart uppe i startvikten igen o de vill jag verkligen inte.

Ska börja morgondagen m att ställa mej på vågen,efter de blir det special-K och youghurt.
Sen är jag ju igång de vet jag.
Men de är detta med frukosten som brukar vara boven för mej.
Har ingen som helst matlust på mornarna.

Men i morgon ska jag banne mej tvinga i mej frukost så blir de säker så att jag kommer in i dieten igen.
Ska inhandla lite nyttigt i morgon oxå så de vattnas i munnen då jag öppnar kylskåpet.

Tror de blir en kycklingsallad till lunch och till middá blir de kanske bakad potatis m någon god röra gjord på lätt ceremefrech och tonfisk....sallad till oxå förstås.

Just NU känns de som att de kommer fungera utmärkt.

Skriver i morgon om hur de går.... =)

Se You =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar